Τελικά χρειάζονται τα brands να έχουν στρατηγική επικοινωνίας ή δουλεύει ακόμη το, “πάμε και όπου βγει”;
Συζητώντας μαζί με την Σταυριάνα Ναθαναήλ για marketing, branding, τη σημασία της προσαρμογής ενός brand στην Κυπριακή αγορά αλλά και το ποιος τελικά είναι ο ρόλος της στρατηγική στο κτίσιμο ενός brand.
- Η σημασία της στρατηγικής στην επιτυχία μιας επιχείρησης.
- Πώς οι οικογενειακές και ντόπιες επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν τη στρατηγική επικοινωνίας για την δική σου ανάπτυξη
- Do’s and Don’t στη διάρκεια ετοιμασίας εκστρατιών
Ευχαριστού την ομάδα του “Clicks & Cocktails” και την Σταυριάνα για την υπέροχη φιλοξενία.