10+1 σημεία για food blogs, εστιατόρια, tiktok και marketing από το podcast μας στο PartThymeKitchen

Food blogs, εστιατόρια, τη σημασία της στρατηγική επικοινωνίας, το αν ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο και πολλά άλλα θέματα είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε μαζί με τον φίλο Ανέστη στο PartThymeKitchen.

Πιο κάτω συνοψίζουμε τα 10+1 σημεία τα οποία νιώθουμε ότι από την στιγμή που είσαι εδώ, μπορεί και να σε ενδιαφέρουν.

  1. Εάν σκοπεύεις να αφιερώσεις χρόνο και χρήμα στο να δημιουργήσεις κάτι δικό σου και από την στιγμή που το αγαπάς, σκέψου το λίγο πιο στρατηγικά πριν να το αρχίσεις. 

  2. Πριν ξεκινήσεις κάτι, κάνε την έρευνα σου. Δες τι υπάρχει στην αγορά, δες τι υπάρχει στο εξωτερικό σαν concept και κτίσε αυτό που θα σε διαφοροποιήσει. 

  3. Η επικοινωνία του “είμαι ο καλύτερος, έλα σε εμένα” δεν μπορεί να λειτουργήσει πλέον. Οι επιλογές είναι χιλιάδες και οι καταναλωτές ψάχνουν αυτούς που όχι μόνο αντιλαμβάνονται τις ανάγκες τους αλλά κτίζουν σχέσεις μαζί τους.

  4. Δώσε βάση στο περιεχόμενο. Επένδυσε στο αυθεντικό περιεχόμενο, σχετικό με τις ανάγκες του κοινού που στοχεύεις και χτίσε μια συνεχή επικοινωνία μαζί του. (hint – δοκίμασε τα stories, reels & short and sweet videos)

  5. Δημιουργούμε επικοινωνία (above, below, digital, cross channel, branding κτλ) για να κτίσουμε σχέσεις με το κοινό μας. 

  6. Everyone is a marketer and everything is marketing. Από την υποδοχή, στον τρόπο απάντησης ενός email, στο πως φαίνεται το menu, στο video post & το story που ανέβασες στο Instagram. 

  7. Εάν σκέφτεσαι να δημιουργήσεις ένα εστιατόριο και ακόμη ψάχνεις το concept, προτίμησε να βασιστείς σε μια σημερινή ανάγκη ή ένα νέο trend που προκύπτει από τις νέες συνήθειες των καταναλωτών, παρά να δημιουργήσεις κάτι το οποίο δουλεύει ήδη, με την λογική ότι θα δουλέψει και το δικό σου. 

  8. Ζήτησε feedback και reviews από τους πελάτες σου. Είναι ο μόνος τρόπος για να μάθεις τι πιστεύουν πραγματικά για εσένα και το προϊόν σου και να προχωρήσεις μπροστά. 

  9. Ο πελάτης σου δεν είναι απλά ένας αριθμός. Επένδυσε να τον γνωρίσεις σε βάθος έτσι ώστε να προβλέπεις τις ανάγκες του και να χτίσεις σχέση μαζί του. (πχ να έχεις έτοιμο το αγαπημένο του κρασί, πριν καν το παραγγείλει)

  10. Οι αριθμοί δεν λένε πάντα όλη την αλήθεια. Ζήτα αριθμούς, ζήτα στατιστικές αλλά παράλληλα μίλησε και απευθείας με τον πελάτη σου πριν πάρεις οποιαδήποτε απόφαση. (Ψάξε: “The New Coke Case Study”)

  11. Εφόσον η Coca Cola συνεχίζει να κάνει επικοινωνία, τότε η φράση “οι πελάτες μου με ξέρουν εμένα και δεν χρειάζομαι marketing” δεν μπορεί να ευσταθήσει. Χρειάζεται να είσαι παρόν και να εξελίσσεσαι μαζί με το κοινό σου.

Εάν βρήκες ενδιαφέρον τα πιο πάνω και θα ήθελες να δεις ολόκληρο το επεισόδιο, μπες στο YouTube ή στο Spotify.

Ευχαριστούμε τον φίλο Ανέστη και το PartThymeKitchen για την φιλοξενία και την πρόσκληση!